zondag 16 januari 2011

Smell her crying fighting back a fever mad as hell give up

Tja wat kan je beter doen als een blogbericht schrijven terwijl je eigenlijk een filosoof en zijn theorieën moet bespreken.
Weeral zoiets stom waarvan ik toch niets van ga onthouden omdat het me ook niets kan schelen!
MC, my dear I don't give a damn!!

Totaal geen inspiratie dus zever ik er maar wat op los.
Gisteren een kaartje enz gemaakt voor Eline ik heb mij heel hard geamuseerd dus ik hoop da Eline haar ook gaat amuseren als ze het leest en ziet!

Voor watcha ga ik ook nog iets maken, eigenlijk had ik dat al veel eerder moeten doen maarja, mijn excuses!

Ik denk dat ik nog wat ga WeHearten!

2 opmerkingen:

  1. Ga maar wehearten my dear! Ik kijk uit naar je feestje! (Wat geheel tegen de leer van mijn filosoof is!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn filosoof is een feministe ... Ik heb het nie zo op feministen. Maar jah ;)
    Tot vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen